הסיפון נוזל? הברז מטפטף? התחדשתם במוצר חדש מבית פלסאון?

 

פלסאון, כחברה מובילה בישראל לפתרונות ולאביזרים לחדר האמבט ולמטבח, מעניקה שירות לקוחות מקצועי, מהימן וקשוב כבר למעלה מ-20 שנה. החברה פועלת כל העת כדי להמשיך ולהצדיק את האמון הרב של קהל לקוחותיה.

מה כולל השירות?

השירות כולל טיפול בתקלות, תיקונים, הזמנת חלפים, קבלת הדרכה מקצועית והתקנות. שירות התיקונים ניתן חינם במשך שנה מיום הקנייה – בהתאם ובכפוף להסכם האחריות על המוצר (יש לשמור את חשבונית הקנייה).


אנו מתחייבים לכך שטכנאי של פלסאון יגיע לבית הלקוח עד 3 ימי עסקים מיום ההזמנה. במקרים דחופים ייעשה מאמץ להגעת הטכנאי תוך 24 שעות.

** הזמנת טכנאי לביצוע התקנות כרוך בתשלום.

** נשמח להדריך את לקוחותינו ולייעץ להם כיצד לבצע תיקון או החלפה בכוחות עצמם, ובכך לחסוך את עלות ביקור הטכנאי (בתום שנה מהקנייה, ביקור טכנאי כרוך בתשלום).

 

עובדי שירות הלקוחות כוללים נציגות שירות וטכנאים מיומנים ומקצועיים, שעברו הכשרות והדרכות לגבי כל מוצר - המפרט שלו, חלקיו, התקנתו ועוד. באתר אפשר לראות סרטוני הדרכה במגוון נושאים.

 

כיצד לפנות אלינו?

  • מוקד טלפוני, הפועל בימים א' – ה' בשעות 08:00 – 16:00, שמספרו 073-2333777. אחרי שעות הפעילות אפשר להשאיר הודעה קולית.
  • מייל לכתובת:info@plassondesign.co.il
  • דרך עמוד צור קשר באתר בלינק הזה.

    ** במקרה של השארת הודעה או שליחת מייל, נחזור אליכם עד יום עסקים אחד.

 

אנחנו כאן כדי לסייע בכל שאלה או בעיה – הן של הלקוח הפרטי והן של איש המקצוע (אינסטלטור, שיפוצניק ועוד).

פלסאון

 

דלג לתוכן העמוד